ContiWinterContact TS 830 P - je pneumatika, která byla jako první optimalizováná pro použití s ESP. Zásadní novinkou proti předchůdci TS 810 představuje přechod od asymetrického k symetrickému běhounu. Nově navržený střed běhounu se dvěma řadami bloků se stará o přilnavost na zledovatělém povrchu, boční zase zajišťují trakci na sněhu. Použita je i upravená směs s novou generací siliky a polymerů. Ve srovnání s TS 810 se tak může novinka pochlubit o 7% lepšími vlastnostmi na zledovatělé vozovce,... Celý popis
Koupit za 6 278 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Continental ContiWinterContact TS 830P SSR 225/60 R17 99H , SUV, runflat
Doprava:
120 Kč
6 278 Kč
Koupit za 6 278 Kč
Continental ContiWinterContact TS 830P SSR ( 225/60 R17 99H, SUV, runflat )
Doprava:
zdarma
6 186 Kč
Koupit za 6 186 Kč
Continental ContiWinterContact TS 830P SSR ( 225/60 R17 99H, SUV, runflat )
Doprava:
zdarma
5 958 Kč
Koupit za 5 958 Kč
Continental ContiWinterContact TS 830P SSR ( 225/60 R17 99H, SUV, runflat )
Doprava:
zdarma
5 841 Kč
Koupit za 5 841 Kč
Continental Winter Contact TS 830P 225/60 R17 99H FR SSR Runflat
Doprava:
90 Kč
5 737 Kč
Koupit za 5 737 Kč
Popis
ContiWinterContact TS 830 P - je pneumatika, která byla jako první optimalizováná pro použití s ESP. Zásadní novinkou proti předchůdci TS 810 představuje přechod od asymetrického k symetrickému běhounu. Nově navržený střed běhounu se dvěma řadami bloků se stará o přilnavost na zledovatělém povrchu, boční zase zajišťují trakci na sněhu. Použita je i upravená směs s novou generací siliky a polymerů. Ve srovnání s TS 810 se tak může novinka pochlubit o 7% lepšími vlastnostmi na zledovatělé vozovce, respektive o 4,5% na sněhu. TS 830 byla jako první pneumatika vyvíjena s ohledem na spolupráci se stabilizačním systémem, který klade na běhoun větší nároky z hlediska přenosu podélných sil vyvolaných přibržďováním jednotlivých kol (potlačuje zárodek nedotáčivého či přetáčivého smyku). Od svého založení v roce 1871, Continental pracuje na jednom cíli: Zajišťovat bezpečnost na silnicích bez kompromisů, s komfortem a potěšením. Od první pneumatiky na světe se vzorkem běhounu až po vizionářskou Conti.eContact a inovace v automotivní bezpečnosti – více než 140 let, neustále rozvíjíme naše zkušenosti v mobilitě, dopravě a procesech. Zatímco vy čtete tento článek , více než 200.000 vysoce kvalifikovaných zaměstnanců v 53 zemích pracuje pro tyto cíle. Před uvedením každé inovace do produkce ji intenzivně testujeme. Stanovování zcela nových testovacích metod garantuje každodenní použitelnost. Continental vyvíjí a používá stále více a více pokrokových testovacích a měřících technologií tak, aby mohl dodávat vyspělé a optimalizované produkty. Testujeme pro Vaši bezpečnost – všude na světě. Celoročně a neustále prokazujeme, že neexistují limity našeho testování na polygonech v USA, Novém Zélandu, ve Švédsku, Španělsku a v neposlední řadě také na domácím okruhu Contidrom blízko Hannoveru – který je mimochodem často vyhledávaným referenčním okruhem pro nezávislé experty. Každý náš typ letní i zimní pneumatiky, celosvětově, je tedy testován za všech povětrnostních podmínek a na všech površích. Nelze nezmínit, že během tohoto testování používáme ty nejmodernější metody a postupy. 140,000 pneumatik ujede v našich testech každý rok min. 200 miliónů kilometrů. Mezinárodní tým profesionálních expertů vykoná přes 67,000 testů – a objedou celý svět více než 500 krát, dříve než je inovace schválena. Tak Continental zajišťuje, že přináší pouze ty nejbezpečnější, nejpohodlnější a nejspolehlivější řešení mobility. Výrobce pneumatik všech kategorií: osobní a užitková letní, zimní, celoroční. Nákladní, zemědělská, průmyslová, motocyklová, MPT a EM bagry.
Parametry
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Období | zimní |
Šířka | 225 |
Vnitřní průměr | R17 |
Výrobce | Continental |
Profil | 60 |
Index nosnosti | 99 |
Hlučnost | 72 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ano |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Symbol pro jízdu na ledu | ano |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | C |