Dunlop SP Sport Maxx TT 215/40 R17 83Y

0 %
(0 hodnocení)

Novinka 2008. Přesnost poháněná technologií Kevlar®. V kombinaci těch nejpokrokovějších materiálů, jako je užití toho nejlepšího z technologie Kevlar®, nové sportovní směsi s nanočásticemi s vlatnostmi nejnovější Touch technologie, jsou nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT to nejlepší pro zlepšení výkonu na ještě vyšší úroveň.. Zvýšená kvalita kontaktu s vozovkou a přesnosti ovládání. Skvělé chování na mokrém i suchém povrchu. Zvýšená stabilita při řízení a v zatáčkách. Vylepšené brzdné vlastnosti... Celý popis

Popis

Novinka 2008. Přesnost poháněná technologií Kevlar®. V kombinaci těch nejpokrokovějších materiálů, jako je užití toho nejlepšího z technologie Kevlar®, nové sportovní směsi s nanočásticemi s vlatnostmi nejnovější Touch technologie, jsou nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT to nejlepší pro zlepšení výkonu na ještě vyšší úroveň.. Zvýšená kvalita kontaktu s vozovkou a přesnosti ovládání. Skvělé chování na mokrém i suchém povrchu. Zvýšená stabilita při řízení a v zatáčkách. Vylepšené brzdné vlastnosti jak na suché tak i mokré vozovce. Vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Novinka poskytuje výbornou reakci na řízení, zlepšenou ovladatelnost na mokrých a suchých površích a vysoký kilometrový proběh, stejně tak jako výbornou stabilitu při zatáčení. Syntetické vlákno DuPont™ KEVLAR®, které je desetkrát pevnější než ocel a udržuje svou sílu a odolnost při širokých škálách teplot, má mnoho použití – od motosportu až po vesmírnou technologii. Dunlop SP Sport Maxx TT obsahuje KEVLAR® Engineered Elastomer (EE) v jádru patky pneumatiky – což představuje inovaci v technologii výroby pneumatik. Přidáním vlákna KEVLAR® EE do jádra patky vznikne pevnější bočnice, která je odolnější vůči zkroucení, pnutí a vysokým teplotám, a zaručuje zvýšenou stabilitu při zatáčení. Nanočástice jsou považovány za důležité stavební kameny při výrobě ultra high-tech materiálů. Impozantní příklady zahrnují materiály založené na nanočásticích, které byly syntetizovány s tvrdostí soupeřící nebo dokonce překračující tvrdost diamantu. Použití běhounové směsi z motosportu a plnidel s částicemi velikosti menší než 100 nanometrů (jeden nanometr je jedna miliontina milimetru) poskytuje pneumatice lepší, pevnější spojení v běhounové směsi, a to díky zvýšení celkové kontaktní plochy mezi těmito částicemi, což má za následek zlepšené vlastnosti v oblasti přilnavosti a kilometrového proběhu. Dunlop Touch Technology v sobě kombinuje množství dokonalých technologií, jako je technologie multiprofilového běhounu (MRT), specifický patní systém, rovnější kontura běhounu a asymetrický dezén běhounu s variabilním objemem hmoty dezénu. Technologie multiprofilového běhounu umožňuje přesnější provedení dezénu. Profil běhounu je obvykle tvořen třemi různými poloměry. Technologie Dunlop MRT zahrnuje deset různých poloměrů, a je proto mnohem přesnější. Tlak pneumatiky ve stopě se rozkládá s větší účinností, čímž se dosáhne větší kontaktní plochy s vozovkou při různých jízdních podmínkách. Tvar stopy se při přechodu z přímého směru do zatáčky mění pozvolněji, což vede k přesnějším reakcím. Nová generace pneumatik Dunlop je vybavena rovnějším profilem běhounu, což představuje zvětšenou kontaktní plochu o 4–8 % (v závislosti na rozměru a typu pneumatiky). Rovnější profil s větší kontaktní plochou poskytuje lepší odezvu a větší stabilitu. Asymetrické provedení dezénu s variabilním objemem hmoty dezénu poskytuje vyšší odolnost vůči aquaplaningu. Pevné středové žebro zvětšuje stabilitu a přesnost, asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje záběr na mokru i na suchu. Masivní vnější ramenní bloky zaručují mimořádnou ovladatelnost při zatáčení. Díky lepším vlastnostem jak při jízdě v přímém směru, tak i v prudkých zatáčkách si řidič užije příjemnější řízení. Specifický systém patní oblasti zesiluje spojení mezi pneumatikou a ráfkem, zlepšuje kontrolu a umožňuje přesnější řízení. Pevné spojení přináší větší kontrolu a citlivost během řízení. Dunlop SP Sport Maxx TT má masivní široké a pevné vnější ramenní bloky, s velkým objemem drážek v centrální oblasti a pevnějšími dezénovými bloky ve vnitřní ramenní oblasti, které poskytují výbornou přilnavost na mokru a suchu, vylepšenou stabilitu při zatáčení, zvýšenou odolnost vůči aquaplaningu a zdokonalenou stabilitu při vyšších rychlostech. Pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT obstály dobře ve srovnání se svými hlavními konkurenty, nejvýrazněji při jízdě na mokrých a suchých površích i při srovnávání bočního aquaplaningu. Technologie Kevlar® Přidáním vlákna Kevlar® EE do jádra patky je vytvořena pevnější bočnice, která je odolnější vůči zkroucení a kompresi a výrazně zlepšuje dynamické chování, zejména při vyšších teplotách. Tyto vlastnosti vedou ke zvýšené stabilitě při zatáčení, stejně jako k vylepšené reakci a větší přesnosti řízení. Patka je součástí bočnice pneumatiky a je umístěna radiálně směrem ven od dosedací plochy. DuPont™ Kevlar® je „aramid“, což je výraz zkratky pro aromatický polyamid. Jeho přesné chemické složení je poly para-phenyleneterephthalamide, obecně známé jako para-aramid. Aramidy patří do rodiny nylonů. Běžné nylony často nemají optimální strukturální vlastnosti, proto je para-aramidové rozlišení tak zásadní. Aramidová vazba dává Kevlaru® termální stabilitu, zatímco para struktury přidávají pevnost. DuPont™ Kevlar® je para-aramidové vlákno, vyráběné v různých formách, přičemž každá je vhodná pro specifickou oblast spotřebitelských a průmyslových aplikací. DuPont™ nabízí Kevlar® ve formě střižených vláken, která mohou být přeměněna na přízi, nitě, nekonečného vlákno, listy či drtě. Kevlar® EE, který je použit při výrobě pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT, je pre-dispersová forma drti Kevlar® , tvořené nasekanými vlákny. Poskytuje vynikající výztuhu a kontrolu viskozity při tlaku, a proto se používá jako speciální aditivum pro zvýšení výkonu.
Zobrazit více

Parametry

Index rychlosti Y (=300 km/h)
Období letní
Šířka 215
Vnitřní průměr R17
Výrobce Dunlop
Profil 40
Index nosnosti 83
Hlučnost 69 dB
Spotřeba paliva do 2021 F
Přilnavost za mokra do 2021 B
Dojezdové pneumatiky ne
SUV pneumatiky ano
Off-road pneumatiky ano
Zobrazit více parametrů