Eagle F1 Asymmetric 2 Velmi výkonná pneumatika s kratší brzdnou dráhou tam, kde na tom nejvíc záleží - Kratší brzdná dráha za mokra i za sucha - Vynikající ovladatelnost - Nižší spotřeba paliva Proč vybrat tuto pneumatiku Kratší brzdná dráha na suchých i mokrých vozovkách Když rozhodují zlomky sekund, přijde větší jistota při brzdění opravdu vhod. Díky technologii ActiveBraking, která zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou, lze brzdit lépe. V testech proti předním konkurentům vykázala pneumatika... Celý popis
Koupit za 5 485 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Eagle F1 Asymmetric 2
Velmi výkonná pneumatika s kratší brzdnou dráhou tam, kde na tom nejvíc záleží
- Kratší brzdná dráha za mokra i za sucha
- Vynikající ovladatelnost
- Nižší spotřeba paliva
Proč vybrat tuto pneumatiku
Kratší brzdná dráha na suchých i mokrých vozovkách
Když rozhodují zlomky sekund, přijde větší jistota při brzdění opravdu vhod. Díky technologii ActiveBraking, která zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou, lze brzdit lépe. V testech proti předním konkurentům vykázala pneumatika Eagle F1 Asymmetric 2 o tři metry kratší brzdnou dráhu na mokré a o dva metry na suché silnici. * Srovnání s průměrným výkonem tří předních konkurentů. Brzdná dráha na mokré vozovce při brzdění z 80 km/h na 20 km/h a brzdná dráha na suché vozovce při brzdění ze 100 km/h do zastavení, měřeno organizací TÜV SÜD Automotive v prosinci 2010; rozměr pneumatiky: 255/40R19; zkušební vozidlo: Audi A7; lokalita: Mireval (Francie) a Garching (Německo); zpráva č. 76244706-1
Vynikající ovladatelnost
Využijte lépe výkon svého vozu. Směs s vysokopovrchovou silikou zvyšuje přilnavost a zlepšuje tak ovladatelnost za mokra i za sucha. Tuhá struktura kostry zvyšuje přesnost manévrování při vyšších rychlostech. Pneumatika byla nedávno vybrána pro prodej s novými vozy Mercedes-Benz CLS.
Nižší spotřeba paliva
Technologie Goodyear FuelSaving pomáhá snižovat náklady na palivo a emise CO2 . Lehká konstrukce snižuje množství energie potřebné k odvalování a směs s obsahem siliky snižuje zahřívání.
Velmi výkonná pneumatika s kratší brzdnou dráhou tam, kde na tom nejvíc záleží
- Kratší brzdná dráha za mokra i za sucha
- Vynikající ovladatelnost
- Nižší spotřeba paliva
Proč vybrat tuto pneumatiku
Kratší brzdná dráha na suchých i mokrých vozovkách
Když rozhodují zlomky sekund, přijde větší jistota při brzdění opravdu vhod. Díky technologii ActiveBraking, která zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou, lze brzdit lépe. V testech proti předním konkurentům vykázala pneumatika Eagle F1 Asymmetric 2 o tři metry kratší brzdnou dráhu na mokré a o dva metry na suché silnici. * Srovnání s průměrným výkonem tří předních konkurentů. Brzdná dráha na mokré vozovce při brzdění z 80 km/h na 20 km/h a brzdná dráha na suché vozovce při brzdění ze 100 km/h do zastavení, měřeno organizací TÜV SÜD Automotive v prosinci 2010; rozměr pneumatiky: 255/40R19; zkušební vozidlo: Audi A7; lokalita: Mireval (Francie) a Garching (Německo); zpráva č. 76244706-1
Vynikající ovladatelnost
Využijte lépe výkon svého vozu. Směs s vysokopovrchovou silikou zvyšuje přilnavost a zlepšuje tak ovladatelnost za mokra i za sucha. Tuhá struktura kostry zvyšuje přesnost manévrování při vyšších rychlostech. Pneumatika byla nedávno vybrána pro prodej s novými vozy Mercedes-Benz CLS.
Nižší spotřeba paliva
Technologie Goodyear FuelSaving pomáhá snižovat náklady na palivo a emise CO2 . Lehká konstrukce snižuje množství energie potřebné k odvalování a směs s obsahem siliky snižuje zahřívání.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 255 |
Vnitřní průměr | R20 |
Výrobce | Goodyear |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 97 |
Hlučnost | 71 dB |
Spotřeba paliva do 2021 | C |
Přilnavost za mokra do 2021 | A |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |