skladem: ano FP - ochrana ráfku Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na... Celý popis
Koupit za 4 431 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45 R18 95Y XL MSF *
Doprava:
165 Kč
4 431 Kč
Koupit za 4 431 Kč
Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 3 225/45 R18 95Y
Doprava:
90 Kč
4 512 Kč
Koupit za 4 512 Kč
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45 R18 95Y XL MSF *
Doprava:
135 Kč
4 510 Kč
Koupit za 4 510 Kč
225/45R18 95Y, Goodyear, EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 3
Doprava:
120 Kč
4 462 Kč
Koupit za 4 462 Kč
225/45R18 95Y, Goodyear, EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 3
Doprava:
99 Kč
Skladem
4 838 Kč
Koupit za 4 838 Kč
Popis
skladem: ano
FP - ochrana ráfku
Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na bloku pneumatiky bude zjednodušeně řečeno více kopírovat nerovnosti na vozovce a tím pádem bude vyšší styčná plocha, což samozřejmě pomůže lepší brzdným vlastnostem na mokru a přilnavosti na suchu. Další novinkou je konstrukce pneumatiky. Má pěvnější a lehčí konstrukci, která přináší zlepšení v ovládatelnosti, zatáčení, opotřebení a spotřebě PHM. Je zde zcela nový typ kordů vícevrstvé konstrukce, tzv. UHP CoolCushionLayer, což je chladící vrstva pod běhounem, aby se molekuly směsi při velké zatížení a teple nerozpadali, tak se pneumatika tímto chladí. Tvar běhounu je zároveň na krajích daleko více zaoblený, což pomůže odvodu vody v krajích a většímu komfortu jízdy.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: A
Třída vnější hlučnosti: 69 dB (2 vlny)
FP - ochrana ráfku
Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na bloku pneumatiky bude zjednodušeně řečeno více kopírovat nerovnosti na vozovce a tím pádem bude vyšší styčná plocha, což samozřejmě pomůže lepší brzdným vlastnostem na mokru a přilnavosti na suchu. Další novinkou je konstrukce pneumatiky. Má pěvnější a lehčí konstrukci, která přináší zlepšení v ovládatelnosti, zatáčení, opotřebení a spotřebě PHM. Je zde zcela nový typ kordů vícevrstvé konstrukce, tzv. UHP CoolCushionLayer, což je chladící vrstva pod běhounem, aby se molekuly směsi při velké zatížení a teple nerozpadali, tak se pneumatika tímto chladí. Tvar běhounu je zároveň na krajích daleko více zaoblený, což pomůže odvodu vody v krajích a většímu komfortu jízdy.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: A
Třída vnější hlučnosti: 69 dB (2 vlny)
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 225 |
Vnitřní průměr | R18 |
Výrobce | Goodyear |
Profil | 45 |
Index nosnosti | 95 |
Hlučnost | 69 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | A |
Spotřeba paliva | B |
Přilnavost za mokra | B |