skladem: ano FP - ochrana ráfku Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na... Celý popis
Koupit za 3 873 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
skladem: ano
FP - ochrana ráfku
Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na bloku pneumatiky bude zjednodušeně řečeno více kopírovat nerovnosti na vozovce a tím pádem bude vyšší styčná plocha, což samozřejmě pomůže lepší brzdným vlastnostem na mokru a přilnavosti na suchu. Další novinkou je konstrukce pneumatiky. Má pěvnější a lehčí konstrukci, která přináší zlepšení v ovládatelnosti, zatáčení, opotřebení a spotřebě PHM. Je zde zcela nový typ kordů vícevrstvé konstrukce, tzv. UHP CoolCushionLayer, což je chladící vrstva pod běhounem, aby se molekuly směsi při velké zatížení a teple nerozpadali, tak se pneumatika tímto chladí. Tvar běhounu je zároveň na krajích daleko více zaoblený, což pomůže odvodu vody v krajích a většímu komfortu jízdy.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: A
Třída vnější hlučnosti: 69 dB (2 vlny)
FP - ochrana ráfku
Goodyear pro letní sezonu 2016 představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách. Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí. V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na bloku pneumatiky bude zjednodušeně řečeno více kopírovat nerovnosti na vozovce a tím pádem bude vyšší styčná plocha, což samozřejmě pomůže lepší brzdným vlastnostem na mokru a přilnavosti na suchu. Další novinkou je konstrukce pneumatiky. Má pěvnější a lehčí konstrukci, která přináší zlepšení v ovládatelnosti, zatáčení, opotřebení a spotřebě PHM. Je zde zcela nový typ kordů vícevrstvé konstrukce, tzv. UHP CoolCushionLayer, což je chladící vrstva pod běhounem, aby se molekuly směsi při velké zatížení a teple nerozpadali, tak se pneumatika tímto chladí. Tvar běhounu je zároveň na krajích daleko více zaoblený, což pomůže odvodu vody v krajích a většímu komfortu jízdy.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: A
Třída vnější hlučnosti: 69 dB (2 vlny)
Parametry
Index rychlosti | W (=270 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 225 |
Vnitřní průměr | R17 |
Výrobce | Goodyear |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 101 |
Hlučnost | 72 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | B |
Přilnavost za mokra | A |