Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon. Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky. Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak... Celý popis
Koupit za 3 802 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Nankang Sportnex AS-2+ MFS XL 285/35 R19 Y103
Doprava:
zdarma
Skladem
3 802 Kč
Koupit za 3 802 Kč
NANKANG SPORTNEX AS-2+ XL 285/35 R19 103Y
Doprava:
zdarma
Skladem
3 469 Kč
Koupit za 3 469 Kč
285/35R19 103Y, Nankang, SPORTNEX AS-2+
Doprava:
120 Kč
3 390 Kč
Koupit za 3 390 Kč
Nankang Sportnex AS-2+ MFS XL 285/35 R19 Y103
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 238 Kč
Koupit za 4 238 Kč
Nankang Sportnex AS-2+ MFS XL 285/35 R19 Y103
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 236 Kč
Koupit za 4 236 Kč
Popis
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 285 |
Vnitřní průměr | R19 |
Výrobce | Nankang |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 103 |
Hlučnost | 71 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | A |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | A |