Novinka 2010. Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Široké bloky dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv... Celý popis
Koupit za 3 860 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Novinka 2010. Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Široké bloky dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv na řízení, a jasnou a důvěryhodou odpověď na řízení. K posílení tohoto účinku, se vývojáři rozhodli opatřit pneumatiku ve střední části žebry, což má význam na přední nápravě auta, a poskytuje lepší vedení. Pro snížení brzdné dráhy je použito profilovaného bloku, který se nachází ve středu běhounu a je spojen s ostatními prostřednictvím krátkých příčných žeber, tak, že bloky nejsou deformované. Pneumatiky na přední a zadní nápravě jsou ideálně přizpůsobené k sobě a berou se v úvahu zvláštnosti jednotlivých os, které zajišťují optimální využití sportovních vozidel. Materíál běhounu pneumatiky je složený z několika směsí pro dosažení nejvyšších parametrů soudržnosti a ovladatelnosti. Vývojáři vytvořili smíšený typ dezénu pro bloky a žebra běhounu pneumatiky. Tak mohli současně využít technické řešení, kdy pomocí bloků dezénu lze dosáhnout vynikající výkon přilnavosti v zatáčkách, stejně jako na zbytku dezénu pneumatiky vzít v úvahu charakter povrchu vozovky. Okraje běhounu pneumatiky poskytují vysokou tuhost po obvodu kola, a tím zajišťují krátkou brzdnou dráhu a jasnou a rychlou odezvu na řízení. CSC5 je již standardně vybaveno na několika modelů Mercedes AMG, Audi TT RS.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 235 |
Vnitřní průměr | R19 |
Výrobce | Continental |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 91 |
Hlučnost | 72 dB |
Spotřeba paliva do 2021 | F |
Přilnavost za mokra do 2021 | A |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Přilnavost za mokra | A |