Sport Maxx RT 2 Jednička v přilnavosti a přesnosti řízení Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení Zmenšení průměru a svrchní vrstvy pro jejich přiblížení k vozovce a podporu přesnosti řízení Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách Díky lepšímu kontaktu mezi gumou a povrchem vozovky poskytuje... Celý popis
Koupit za 3 715 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Dunlop SP Sport MAXX RT2 275/35 R18 95Y MSF
Doprava:
135 Kč
3 715 Kč
Koupit za 3 715 Kč
Dunlop SP Sport MAXX RT2 275/35 R18 95Y MSF
Doprava:
165 Kč
3 640 Kč
Koupit za 3 640 Kč
Dunlop SP Sport Maxx RT2 MFS 275/35 R18 Y95
Doprava:
zdarma
3 752 Kč
Koupit za 3 752 Kč
Dunlop SP Sport Maxx RT2 275/35 ZR18 95Y
Doprava:
zdarma
Skladem
3 886 Kč
Koupit za 3 886 Kč
DUNLOP SPORT MAXX RT 2 275/35ZR18 (95Y) MFS
Doprava:
70 Kč
4 856 Kč
Koupit za 4 856 Kč
Popis
Sport Maxx RT 2
Jednička v přilnavosti a přesnosti řízení
Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách
Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení
Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech
Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení
Zmenšení průměru a svrchní vrstvy pro jejich přiblížení k vozovce a podporu přesnosti řízení
Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách
Díky lepšímu kontaktu mezi gumou a povrchem vozovky poskytuje větší sílu a tuhost a lepší přilnavost v zatáčkách.
Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech
Optimalizuje geometrii, což vede ke zvýšení tuhosti bloku a zajištění kratší brzdné dráhy při vysokých rychlostech.
Bezešvý pás (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
Technologie Maximum Flange Shield (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
Asymetrický dezén běhounu
Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu
Rovnější profil běhounu
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
Multiprofilový běhoun (MRT)
Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách
Bloky posilující brzdění
Vysoce tuhé bloky, které udržují tuhost při použití brzdné síly. Zvýšená tuhost pomáhá zajistit optimální kontakt s vozovkou při brzdění ve vysokých rychlostech.Výhody Kratší brzdná vzdálenost, zejména za vysokých rychlostí
Směs se složkou Dual Silica
Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.
EU značení
Spotřeba paliva
C
Přilnavost na mokrém povrchu
A
Hluk
69
Třída hluku
1
Třída automobilu
C1
Číslo EU směrnice
1222/2009
Jednička v přilnavosti a přesnosti řízení
Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách
Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení
Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech
Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení
Zmenšení průměru a svrchní vrstvy pro jejich přiblížení k vozovce a podporu přesnosti řízení
Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách
Díky lepšímu kontaktu mezi gumou a povrchem vozovky poskytuje větší sílu a tuhost a lepší přilnavost v zatáčkách.
Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech
Optimalizuje geometrii, což vede ke zvýšení tuhosti bloku a zajištění kratší brzdné dráhy při vysokých rychlostech.
Bezešvý pás (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
Technologie Maximum Flange Shield (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
Asymetrický dezén běhounu
Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu
Rovnější profil běhounu
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
Multiprofilový běhoun (MRT)
Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách
Bloky posilující brzdění
Vysoce tuhé bloky, které udržují tuhost při použití brzdné síly. Zvýšená tuhost pomáhá zajistit optimální kontakt s vozovkou při brzdění ve vysokých rychlostech.Výhody Kratší brzdná vzdálenost, zejména za vysokých rychlostí
Směs se složkou Dual Silica
Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.
EU značení
Spotřeba paliva
C
Přilnavost na mokrém povrchu
A
Hluk
69
Třída hluku
1
Třída automobilu
C1
Číslo EU směrnice
1222/2009
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 275 |
Vnitřní průměr | R18 |
Výrobce | Dunlop |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 95 |
Hlučnost | 71 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | A |