Firestone MULTIHAWK Určen především pro malé vozy a automobily nižší střední a střední třídy. Firestone je značka, jejíž filozofií je nabídka vysoké užitné hodnoty za příznivou cenu. Přesně v tomto duchu byl vytvořen i nový dezén Multihawk. Při vývoji kladla společnost důraz na zlepšení vlastností, které vyžadují rodiny s dětmi (tedy cíloví zákazníci) - bezpečnost na mokrém povrchu, dlouhá životnost a vyvážený výkon. Pneumatika tak poskytuje vysokou míru ovladatelnosti na suchém i mokrém povrchu.... Celý popis
Koupit za 991 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Firestone 165/65 R13 77T MULHAWK
Doprava:
180 Kč
Skladem
991 Kč
Koupit za 991 Kč
Popis
Firestone MULTIHAWK Určen především pro malé vozy a automobily nižší střední a střední třídy. Firestone je značka, jejíž filozofií je nabídka vysoké užitné hodnoty za příznivou cenu. Přesně v tomto duchu byl vytvořen i nový dezén Multihawk. Při vývoji kladla společnost důraz na zlepšení vlastností, které vyžadují rodiny s dětmi (tedy cíloví zákazníci) - bezpečnost na mokrém povrchu, dlouhá životnost a vyvážený výkon. Pneumatika tak poskytuje vysokou míru ovladatelnosti na suchém i mokrém povrchu. Přilnavost na mokru byla zlepšena hlavně díky dezénu s bloky oblého tvaru, jež zlepšují odvod vody. Tím se výrazně snižuje riziko vzniku aquaplaningu a proti předchůdci se zkracuje brzdná dráha na mokru. Zvýšením tuhosti bloků a snížením počtu středových lamel bylo dosaženo lepších jízdních vlastností na suchém povrchu a rovnoměrnějšího opotřebení. Lepší ovladatelnosti ještě napomáhá použití speciálních spojovacích můstků v oblasti ramen.
Parametry
Index rychlosti | T (=190 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 165 |
Vnitřní průměr | R13 |
Výrobce | Firestone |
Profil | 65 |
Index nosnosti | 77 |
Hlučnost | 69 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Sportovní pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | C |