EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 patří mezi novinky letní pneu společnosti Goodyear. Jedinečná technologie aktivního zatáčení Active Cornergrip. Zajišťuje rovnoměrné rozložení tlaku a následně účinnější kontakt pneumatiky s vozovkou, kdy jsou aktivní všechny zóny běhounu. Snižuje deflexi otevřené části běhounu pro maximální přilnavost a odvod vody na mokrých površích například při aquaplaningu. Technologie závodní běhounové směsi. Tuhost běhounu optimalizovaná prostřednictvím vyztužovacího plnidla a nové generace... Celý popis
Koupit za 4 015 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 255/35 R18 90Y MSF
Doprava:
165 Kč
4 015 Kč
Koupit za 4 015 Kč
Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 2 255/35 R18 90Y
Doprava:
90 Kč
4 318 Kč
Koupit za 4 318 Kč
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 255/35 R18 90Y MSF
Doprava:
135 Kč
4 086 Kč
Koupit za 4 086 Kč
255/35R18 90Y, Goodyear, EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 2
Doprava:
120 Kč
4 239 Kč
Koupit za 4 239 Kč
Goodyear 255/35 R18 90Y Eagle F1 Asymmetric 2
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 963 Kč
Koupit za 4 963 Kč
Popis
EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 patří mezi novinky letní pneu společnosti Goodyear. Jedinečná technologie aktivního zatáčení Active Cornergrip. Zajišťuje rovnoměrné rozložení tlaku a následně účinnější kontakt pneumatiky s vozovkou, kdy jsou aktivní všechny zóny běhounu. Snižuje deflexi otevřené části běhounu pro maximální přilnavost a odvod vody na mokrých površích například při aquaplaningu. Technologie závodní běhounové směsi. Tuhost běhounu optimalizovaná prostřednictvím vyztužovacího plnidla a nové generace polymerů. Tato směs běhounu je přátelská k životnímu prostředí díky technologii s nízkými úrovněmi PCA. Duální uspořádání a posunutí bloků dezénu. Optimalizuje zvukové frekvence.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 255 |
Vnitřní průměr | R18 |
Výrobce | Goodyear |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 90 |
Hlučnost | 70 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | A |