Eagle F1 Asymmetric 2 - Velmi výkonná pneumatika s kratší brzdnou dráhou tam; kde na tom nejvíc záleží.Pneumatika vybavená jedinečnou technologií ActiveBraking; zvyšuje kontakt s vozovkou běhembrzdění; což podstatně zkracuje brzdnou vzdálenost. Snižuje deflexi otevřené části běhounu pro maximálnípřilnavost a odvod vody na mokrých površích například při aquaplaningu.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- Kratší brzdná dráha za mokra i za sucha.- Vynikající ovladatelnost.- Nižší spotřeba paliva. Celý popis
Koupit za 6 587 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ROF 255/35 R19 92Y *, runflat
Doprava:
120 Kč
6 587 Kč
Koupit za 6 587 Kč
Pneumatiky GOODYEAR eagle f1 asymmetric 2 rof 255/35 R19 92Y, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
99 Kč
6 298 Kč
Koupit za 6 298 Kč
Pneumatiky GOODYEAR eagle f1 asymmetric 2 rof 255/35 R19 92Y, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
zdarma
6 271 Kč
Koupit za 6 271 Kč
Pneumatiky GOODYEAR eagle f1 asymmetric 2 rof 255/35 R19 92Y, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
110 Kč
6 242 Kč
Koupit za 6 242 Kč
Pneumatiky GOODYEAR eagle f1 asymmetric 2 rof 255/35 R19 92Y, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
100 Kč
6 131 Kč
Koupit za 6 131 Kč
Popis
Eagle F1 Asymmetric 2 - Velmi výkonná pneumatika s kratší brzdnou dráhou tam; kde na tom nejvíc záleží.Pneumatika vybavená jedinečnou technologií ActiveBraking; zvyšuje kontakt s vozovkou běhembrzdění; což podstatně zkracuje brzdnou vzdálenost. Snižuje deflexi otevřené části běhounu pro maximálnípřilnavost a odvod vody na mokrých površích například při aquaplaningu.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- Kratší brzdná dráha za mokra i za sucha.- Vynikající ovladatelnost.- Nižší spotřeba paliva.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 255 |
Vnitřní průměr | R19 |
Výrobce | Goodyear |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 92 |
Hlučnost | 69 dB |
Dojezdové pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | A |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | B |