Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Dvě široká žebra, která se nachází ve středu asymetrického dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky SportContact 5, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající... Celý popis
Koupit za 2 312 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Continental ContiSportContact 5 255/55R18 109 V zesílení (XL)
Doprava:
zdarma
Skladem
2 312 Kč
Koupit za 2 312 Kč
Continental SportContact 5 255/55 R18 109V XL MSF *
Doprava:
135 Kč
Skladem
4 114 Kč
Koupit za 4 114 Kč
255/55R18 109V, Continental, CONTI SPORT CONTACT 5 SUV
Doprava:
zdarma
5 394 Kč
Koupit za 5 394 Kč
CONTINENTAL SportContact 5 255/55R18 109V
Doprava:
zdarma
5 130 Kč
Koupit za 5 130 Kč
255/55R18 109V, Continental, CONTI SPORT CONTACT 5 SUV
Doprava:
50 Kč
4 978 Kč
Koupit za 4 978 Kč
Popis
Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Dvě široká žebra, která se nachází ve středu asymetrického dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky SportContact 5, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv na řízení. K posílení tohoto účinku se vývojáři rozhodli opatřit pneumatiku ve střední části žebry, což má význam na přední nápravě auta a poskytuje lepší vedení. Pro snížení brzdné dráhy je použito profilovaného bloku, který se nachází ve středu běhounu a je spojen s ostatními prostřednictvím krátkých příčných žeber tak, že bloky nejsou deformované. Pneumatiky na přední a zadní nápravě jsou ideálně přizpůsobené k sobě a berou v úvahu zvláštnosti jednotlivých os, které zajišťují optimální využití sportovních vozidel. Materíál běhounu pneumatiky je složený z několika směsí pro dosažení nejvyšších parametrů soudržnosti a ovladatelnosti. Vývojáři vytvořili smíšený typ dezénu pro bloky a žebra běhounu pneumatiky. Tak mohli současně využít technické řešení, kdy pomocí bloků dezénu lze dosáhnout vynikající výkon přilnavosti v zatáčkách, stejně jako na zbytku dezénu pneumatiky vzít v úvahu charakter povrchu vozovky. Okraje běhounu pneumatiky poskytují vysokou tuhost po obvodu kola a tím zajišťují krátkou brzdnou dráhu a jasnou a rychlou odezvu na řízení.
Parametry
Index rychlosti | V (=240 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 255 |
Vnitřní průměr | R18 |
Výrobce | Continental |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 109 |
Hlučnost | 73 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
Sportovní pneumatiky | ano |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ne |
Symbol pro jízdu na ledu | ne |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | C |