Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Dvě široká žebra, která se nachází ve středu asymetrického dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky SportContact 5, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající... Celý popis
Koupit za 4 570 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
CONTINENTAL CONTISPORTCONTACT 5 XL 235/40 R19 96Y
Doprava:
zdarma
4 570 Kč
Koupit za 4 570 Kč
CONTINENTAL 235/40 R 19 96Y CONTISPORTCONTACT_5 TL XL FR
Doprava:
149 Kč
Skladem
4 668 Kč
Koupit za 4 668 Kč
Continental ContiSportContact 5 235/40 R19 96 Y Letní
Doprava:
243 Kč
Skladem
4 569 Kč
Koupit za 4 569 Kč
Continental CONTI SPORT CONTACT 5 235/40 R19 96Y
Doprava:
90 Kč
5 042 Kč
Koupit za 5 042 Kč
Continental ContiSportContact 5 235/40 R19 96Y XL
Doprava:
120 Kč
6 161 Kč
Koupit za 6 161 Kč
Popis
Nová pneumatika ContiSportContact 5 je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Dvě široká žebra, která se nachází ve středu asymetrického dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky SportContact 5, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv na řízení. K posílení tohoto účinku se vývojáři rozhodli opatřit pneumatiku ve střední části žebry, což má význam na přední nápravě auta a poskytuje lepší vedení. Pro snížení brzdné dráhy je použito profilovaného bloku, který se nachází ve středu běhounu a je spojen s ostatními prostřednictvím krátkých příčných žeber tak, že bloky nejsou deformované. Pneumatiky na přední a zadní nápravě jsou ideálně přizpůsobené k sobě a berou v úvahu zvláštnosti jednotlivých os, které zajišťují optimální využití sportovních vozidel. Materíál běhounu pneumatiky je složený z několika směsí pro dosažení nejvyšších parametrů soudržnosti a ovladatelnosti. Vývojáři vytvořili smíšený typ dezénu pro bloky a žebra běhounu pneumatiky. Tak mohli současně využít technické řešení, kdy pomocí bloků dezénu lze dosáhnout vynikající výkon přilnavosti v zatáčkách, stejně jako na zbytku dezénu pneumatiky vzít v úvahu charakter povrchu vozovky. Okraje běhounu pneumatiky poskytují vysokou tuhost po obvodu kola a tím zajišťují krátkou brzdnou dráhu a jasnou a rychlou odezvu na řízení.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 235 |
Vnitřní průměr | R19 |
Výrobce | Continental |
Profil | 40 |
Index nosnosti | 96 |
Hlučnost | 72 dB |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | A |