Bridgestone Turanza T001 205/55 R16 91W
skladem:ano Nová pneumatika má navazovat na odkaz a silnou reputaci ER300 s důrazem na bezpečnost. Pneumatika se bude vyrábět pro cestovní vozy, střední a vyšší střední třídy a stane se tak prioritním dezénem ve výrobním portfoliu Bridgestone. Pneumatika bude disponovat vysokou stabilitou při jízdě na mokru, zlepšenými brzdnými a komfortními vlastnostmi, vysokou odolností vůči aquaplaningu. Dezénové odvodové drážky jsou velmi široké a nedochází tak k turbulencím vody. Hlavně je u pneu přepracovaná... Celý popis
Popis
skladem:ano
Nová pneumatika má navazovat na odkaz a silnou reputaci ER300 s důrazem na bezpečnost. Pneumatika se bude vyrábět pro cestovní vozy, střední a vyšší střední třídy a stane se tak prioritním dezénem ve výrobním portfoliu Bridgestone. Pneumatika bude disponovat vysokou stabilitou při jízdě na mokru, zlepšenými brzdnými a komfortními vlastnostmi, vysokou odolností vůči aquaplaningu. Dezénové odvodové drážky jsou velmi široké a nedochází tak k turbulencím vody. Hlavně je u pneu přepracovaná směs, která obsahuje vyšší množství siliky ve svrchní části a to byl hlavní nedostatek u ER300, kde docházelo ke snížené přilnavosti na mokrém povrchu při vyšším stupni ojetí. Pneumatika má zcela novou kostru, díky níž dochází k menší deformaci během rotace. Pneumatika má optimalizovanou odolnost a životnost, proti nerovnoměrnému opotřebení. U pneumatiky je použita technologie Nano-pro Tech. Díky této technologii je dosaženo nižší energetické ztráty materiálu. Pneumatika se bude vyrábět od 15 do 18 palců.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)
Nová pneumatika má navazovat na odkaz a silnou reputaci ER300 s důrazem na bezpečnost. Pneumatika se bude vyrábět pro cestovní vozy, střední a vyšší střední třídy a stane se tak prioritním dezénem ve výrobním portfoliu Bridgestone. Pneumatika bude disponovat vysokou stabilitou při jízdě na mokru, zlepšenými brzdnými a komfortními vlastnostmi, vysokou odolností vůči aquaplaningu. Dezénové odvodové drážky jsou velmi široké a nedochází tak k turbulencím vody. Hlavně je u pneu přepracovaná směs, která obsahuje vyšší množství siliky ve svrchní části a to byl hlavní nedostatek u ER300, kde docházelo ke snížené přilnavosti na mokrém povrchu při vyšším stupni ojetí. Pneumatika má zcela novou kostru, díky níž dochází k menší deformaci během rotace. Pneumatika má optimalizovanou odolnost a životnost, proti nerovnoměrnému opotřebení. U pneumatiky je použita technologie Nano-pro Tech. Díky této technologii je dosaženo nižší energetické ztráty materiálu. Pneumatika se bude vyrábět od 15 do 18 palců.
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)
Parametry
Index rychlosti | W (=270 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 205 |
Vnitřní průměr | R16 |
Výrobce | Bridgestone |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 91 |
Hlučnost | 71 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | B |