Novinka 2008. Přesnost poháněná technologií Kevlar®. V kombinaci těch nejpokrokovějších materiálů, jako je užití toho nejlepšího z technologie Kevlar®, nové sportovní směsi s nanočásticemi s vlatnostmi nejnovější Touch technologie, jsou nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT to nejlepší pro zlepšení výkonu na ještě vyšší úroveň.. Zvýšená kvalita kontaktu s vozovkou a přesnosti ovládání. Skvělé chování na mokrém i suchém povrchu. Zvýšená stabilita při řízení a v zatáčkách. Vylepšené brzdné vlastnosti... Celý popis

Koupit za 4 583 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Novinka 2008. Přesnost poháněná technologií Kevlar®. V kombinaci těch nejpokrokovějších materiálů, jako je užití toho nejlepšího z technologie Kevlar®, nové sportovní směsi s nanočásticemi s vlatnostmi nejnovější Touch technologie, jsou nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT to nejlepší pro zlepšení výkonu na ještě vyšší úroveň.. Zvýšená kvalita kontaktu s vozovkou a přesnosti ovládání. Skvělé chování na mokrém i suchém povrchu. Zvýšená stabilita při řízení a v zatáčkách. Vylepšené brzdné vlastnosti jak na suché tak i mokré vozovce. Vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Novinka poskytuje výbornou reakci na řízení, zlepšenou ovladatelnost na mokrých a suchých površích a vysoký kilometrový proběh, stejně tak jako výbornou stabilitu při zatáčení. Syntetické vlákno DuPont™ KEVLAR®, které je desetkrát pevnější než ocel a udržuje svou sílu a odolnost při širokých škálách teplot, má mnoho použití – od motosportu až po vesmírnou technologii. Dunlop SP Sport Maxx TT obsahuje KEVLAR® Engineered Elastomer (EE) v jádru patky pneumatiky – což představuje inovaci v technologii výroby pneumatik. Přidáním vlákna KEVLAR® EE do jádra patky vznikne pevnější bočnice, která je odolnější vůči zkroucení, pnutí a vysokým teplotám, a zaručuje zvýšenou stabilitu při zatáčení. Nanočástice jsou považovány za důležité stavební kameny při výrobě ultra high-tech materiálů. Impozantní příklady zahrnují materiály založené na nanočásticích, které byly syntetizovány s tvrdostí soupeřící nebo dokonce překračující tvrdost diamantu. Použití běhounové směsi z motosportu a plnidel s částicemi velikosti menší než 100 nanometrů (jeden nanometr je jedna miliontina milimetru) poskytuje pneumatice lepší, pevnější spojení v běhounové směsi, a to díky zvýšení celkové kontaktní plochy mezi těmito částicemi, což má za následek zlepšené vlastnosti v oblasti přilnavosti a kilometrového proběhu. Dunlop Touch Technology v sobě kombinuje množství dokonalých technologií, jako je technologie multiprofilového běhounu (MRT), specifický patní systém, rovnější kontura běhounu a asymetrický dezén běhounu s variabilním objemem hmoty dezénu. Technologie multiprofilového běhounu umožňuje přesnější provedení dezénu. Profil běhounu je obvykle tvořen třemi různými poloměry. Technologie Dunlop MRT zahrnuje deset různých poloměrů, a je proto mnohem přesnější. Tlak pneumatiky ve stopě se rozkládá s větší účinností, čímž se dosáhne větší kontaktní plochy s vozovkou při různých jízdních podmínkách. Tvar stopy se při přechodu z přímého směru do zatáčky mění pozvolněji, což vede k přesnějším reakcím. Nová generace pneumatik Dunlop je vybavena rovnějším profilem běhounu, což představuje zvětšenou kontaktní plochu o 4–8 % (v závislosti na rozměru a typu pneumatiky). Rovnější profil s větší kontaktní plochou poskytuje lepší odezvu a větší stabilitu. Asymetrické provedení dezénu s variabilním objemem hmoty dezénu poskytuje vyšší odolnost vůči aquaplaningu. Pevné středové žebro zvětšuje stabilitu a přesnost, asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje záběr na mokru i na suchu. Masivní vnější ramenní bloky zaručují mimořádnou ovladatelnost při zatáčení. Díky lepším vlastnostem jak při jízdě v přímém směru, tak i v prudkých zatáčkách si řidič užije příjemnější řízení. Specifický systém patní oblasti zesiluje spojení mezi pneumatikou a ráfkem, zlepšuje kontrolu a umožňuje přesnější řízení. Pevné spojení přináší větší kontrolu a citlivost během řízení. Dunlop SP Sport Maxx TT má masivní široké a pevné vnější ramenní bloky, s velkým objemem drážek v centrální oblasti a pevnějšími dezénovými bloky ve vnitřní ramenní oblasti, které poskytují výbornou přilnavost na mokru a suchu, vylepšenou stabilitu při zatáčení, zvýšenou odolnost vůči aquaplaningu a zdokonalenou stabilitu při vyšších rychlostech. Pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT obstály dobře ve srovnání se svými hlavními konkurenty, nejvýrazněji při jízdě na mokrých a suchých površích i při srovnávání bočního aquaplaningu. Technologie Kevlar® Přidáním vlákna Kevlar® EE do jádra patky je vytvořena pevnější bočnice, která je odolnější vůči zkroucení a kompresi a výrazně zlepšuje dynamické chování, zejména při vyšších teplotách. Tyto vlastnosti vedou ke zvýšené stabilitě při zatáčení, stejně jako k vylepšené reakci a větší přesnosti řízení. Patka je součástí bočnice pneumatiky a je umístěna radiálně směrem ven od dosedací plochy. DuPont™ Kevlar® je „aramid“, což je výraz zkratky pro aromatický polyamid. Jeho přesné chemické složení je poly para-phenyleneterephthalamide, obecně známé jako para-aramid. Aramidy patří do rodiny nylonů. Běžné nylony často nemají optimální strukturální vlastnosti, proto je para-aramidové rozlišení tak zásadní. Aramidová vazba dává Kevlaru® termální stabilitu, zatímco para struktury přidávají pevnost. DuPont™ Kevlar® je para-aramidové vlákno, vyráběné v různých formách, přičemž každá je vhodná pro specifickou oblast spotřebitelských a průmyslových aplikací. DuPont™ nabízí Kevlar® ve formě střižených vláken, která mohou být přeměněna na přízi, nitě, nekonečného vlákno, listy či drtě. Kevlar® EE, který je použit při výrobě pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT, je pre-dispersová forma drti Kevlar® , tvořené nasekanými vlákny. Poskytuje vynikající výztuhu a kontrolu viskozity při tlaku, a proto se používá jako speciální aditivum pro zvýšení výkonu.
Zobrazit více

Parametry

Index rychlosti W (=270 km/h)
Období letní
Šířka 245
Vnitřní průměr R17
Výrobce Dunlop
Profil 40
Index nosnosti 91
Hlučnost 69 dB
Protektorované pneumatiky ne
Dojezdové pneumatiky ano
SUV pneumatiky ano
Dodávkové pneumatiky ne
Třída hlučnosti B
Spotřeba paliva D
Přilnavost za mokra C
Zobrazit více parametrů