Inovativní směs pryže pro bezpečnost v každém počasí (1,2,3) Pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k povrchu bez ohledu na okolní teplotu. Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují bezpečnost na suché vozovce (2). Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami zefektivňují brzdné vlastnosti na suchém povrchu. Jedinečný dezén pro mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4) a optimalizovanou životnost (6) - Jedinečný dezén ve tvaru V zajišťuje na sněhu efekt drápu... Celý popis
Koupit za 8 474 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Michelin CrossClimate 195/65 R15 95V XL
Doprava:
120 Kč
8 474 Kč
Koupit za 8 474 Kč
Michelin CrossClimate ( 195/65 R15 95V XL )
Doprava:
zdarma
8 174 Kč
Koupit za 8 174 Kč
Michelin CrossClimate ( 195/65 R15 95V XL )
Doprava:
zdarma
8 052 Kč
Koupit za 8 052 Kč
Michelin CrossClimate ( 195/65 R15 95V XL )
Doprava:
zdarma
7 722 Kč
Koupit za 7 722 Kč
195/65R15 95V, Michelin, CROSSCLIMATE
Doprava:
zdarma
5 623 Kč
Koupit za 5 623 Kč
Popis
Inovativní směs pryže pro bezpečnost v každém počasí (1,2,3)
Pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k povrchu bez ohledu na okolní teplotu.
Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují bezpečnost na suché vozovce (2).
Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami zefektivňují brzdné vlastnosti na suchém povrchu.
Jedinečný dezén pro mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4) a optimalizovanou životnost (6)
- Jedinečný dezén ve tvaru V zajišťuje na sněhu efekt drápu od prvního do posledního kilometru..
- Vysoká tuhost dezénového vzorku zvyšuje životnost pneumatiky.
Vysokovýkonné lamely pro bezpečnost v letních podmínkách (1,2) a mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4)
- 3D lamely jsou celohloubkové, aby byla zajištěna dlouhotrvající mobilita, a samoblokující pro efektivní přilnavost na suchém povrchu.
- S postupujícím opotřebením běhounu se otevírají nové drážky, které zaručují dlouhotrvající záběr na zasněžených silnicích.
(1) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ má stejné brzdné vlastnosti na suchém povrchu jako pneumatika MICHELIN CrossClimate (test uskutečněný v září 2016 organizací TÜV SÜD na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7). Pneumatika MICHELIN CrossClimate prokázala podobné brzdné vlastnosti jako referenční letní pneumatika (porovnávací test uskutečněný časopisem AutoBild u rozměru 205/55 R16, výsledky publikované 30. září 2016).
(2) Klasifikační třída „B“ z hlediska brzdění na mokrém povrchu.
(3) Certifikace 3PMSF (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou).
(4) Testy uskutečněné v červenci 2016 organizací TestWorld na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7, v porovnání s pneumatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 a PIRELLI Cinturato All Season.
(6) Test uskutečněný v období od července do srpna 2016 testovacím centrem DEKRA na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7. Trh s prémiovými celoročními pneumatikami je tvořen 5 produkty (GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof, HANKOOK Kinergy 4S).
(7) Pneumatika MICHELIN Energy Saver+ je nejlepší ve své třídě v kategorii letních pneumatik a v porovnávacím testu ADAC uskutečněném v roce 2015 na letních pneumatikách 205/55R16 dosáhla nejlepšího výsledku 0,5.
Pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k povrchu bez ohledu na okolní teplotu.
Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují bezpečnost na suché vozovce (2).
Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami zefektivňují brzdné vlastnosti na suchém povrchu.
Jedinečný dezén pro mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4) a optimalizovanou životnost (6)
- Jedinečný dezén ve tvaru V zajišťuje na sněhu efekt drápu od prvního do posledního kilometru..
- Vysoká tuhost dezénového vzorku zvyšuje životnost pneumatiky.
Vysokovýkonné lamely pro bezpečnost v letních podmínkách (1,2) a mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4)
- 3D lamely jsou celohloubkové, aby byla zajištěna dlouhotrvající mobilita, a samoblokující pro efektivní přilnavost na suchém povrchu.
- S postupujícím opotřebením běhounu se otevírají nové drážky, které zaručují dlouhotrvající záběr na zasněžených silnicích.
(1) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ má stejné brzdné vlastnosti na suchém povrchu jako pneumatika MICHELIN CrossClimate (test uskutečněný v září 2016 organizací TÜV SÜD na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7). Pneumatika MICHELIN CrossClimate prokázala podobné brzdné vlastnosti jako referenční letní pneumatika (porovnávací test uskutečněný časopisem AutoBild u rozměru 205/55 R16, výsledky publikované 30. září 2016).
(2) Klasifikační třída „B“ z hlediska brzdění na mokrém povrchu.
(3) Certifikace 3PMSF (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou).
(4) Testy uskutečněné v červenci 2016 organizací TestWorld na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7, v porovnání s pneumatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 a PIRELLI Cinturato All Season.
(6) Test uskutečněný v období od července do srpna 2016 testovacím centrem DEKRA na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7. Trh s prémiovými celoročními pneumatikami je tvořen 5 produkty (GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof, HANKOOK Kinergy 4S).
(7) Pneumatika MICHELIN Energy Saver+ je nejlepší ve své třídě v kategorii letních pneumatik a v porovnávacím testu ADAC uskutečněném v roce 2015 na letních pneumatikách 205/55R16 dosáhla nejlepšího výsledku 0,5.
Parametry
Index rychlosti | V (=240 km/h) |
Období | celoroční |
Šířka | 195 |
Vnitřní průměr | R15 |
Výrobce | Michelin |
Profil | 65 |
Index nosnosti | 95 |
Hlučnost | 68 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Sportovní pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | A |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | B |